مراسم رونمایی میتسوبیشی لنسر
 

 

رونمایی از میتسوبیشی لنسر
این مراسم با سخنرانی مدیران ارشد شرکت آرین موتور آغاز شد. از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این بخش ابراز رضایت و خوشحالی از پشت سر گذاشتن شرایط سخت بود. آرین موتور به‌عنوان شرکتی تازه تأسیس توانست دو سال سخت بازار ایران را پشت سر بگذارد. دو سالی که عواملی همچون کاهش رشد اقتصادی، افزایش نرخ تورم و نرخ ارز بر عملکرد فعالان اقتصادی تاثیری چشمگیر داشت.

رونمایی از میتسوبیشی لنسر

در سخنرانی‌ها ضمن اشاره به بکر بودن بازار ایران به علت معدل سنی جوان کشور و ورود این قشر به بازار مصرف، مدیران این شرکت وعده عرضه محصولات متنوع دیگری همچون میتسوبیشی میراژ خودرویی کوچک و مناسب فضاهای شهری، SUV اوت لندر و وانت L200 را به حاضر دادند.

Mitsubishi L200 Triton 2014Mitsubishi L200 Triton InteriorMitsubishi L200 Triton 2014

آرین موتور که تا به امروز توانسته است در حدود 1000 دستگاه به مشتریان تحویل دهد، تصمیم دارد تا به دنبال بهبود سطح کیفی خدمات دهی زمان تحویل خودرو به مشتریان را به 20 تا 22 روز برساند.

 اما چرا آن‌ها لنسر را انتخاب کردند؟

بزرگترین سهم بازار خودرو در ایران به خودروهای C-SEGMENT تعلق دارد دسته‌ای که خودروهایی همچون هیوندای الانترا، تویوتا کرولا و کیا سراتو از پرطرفدارترین محصولات آن به حساب می‌آیند. همچنین بر اساس نظر سنجی‌ها برای مشتریان ایرانی کیفیت، ایمنی و مشخصات فنی 3 فاکتور اصلی در خرید خودرو است و دیگر آنکه بر اساس نظرسنجی‌ها، ایرانی‌ها خودروهای ژاپنی را با کیفیت تر از خودروهای دیگر کشورها می‌دانند. این عوامل سبب شد تا مدیران آرین موتور میتسوبیشی لنسر را در سبد محصولات خود قرار دهند.

در اولین گام آرین موتور نسخه‌ی 1.6 لیتری با 115 اسب بخار، گشتاور 154 نیوتن متر و گیربکس دستی 5 دنده را به بازار عرضه خواهد کرد که مصرف سوخت ترکیبی آن 5.7 لیتر در 100 کیلومتر می‌باشد. علی رغم بهره گیری این نسخه از آپشن های کمتر به نسبت سایر خودروها، اما قیمت 80 میلیون تومان، این نسخه را به رقیبی سر سخت برای خودروهای C-SEGMENT و حتی B-SEGMENT نظیر هیوندای اکسنت، MG350 و تویوتا یاریس می‌کند.
پس از عید شرکت آرین موتور تصمیم دارد تا نسخه‌ی فول آپشن 1.8 لیتری را با قدرت 143 اسب بخار، گیربکس اتوماتیک CVT و قیمت تقریبی 108 میلیون تومان به سبد محصولات خود اضافه کند.

بنا به گفته مسئولان شرکت آرین موتور پیش فروش دو تیپ نخست یعنی لنسرهای 1.6 لیتری با گیربکس دستی و اتوماتیک از امروز آغاز می‌شود و تا پیش از سال 93 در حدود 200 دستگاه تحویل داده خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید که آیا آرین موتور با میتسوبیشی لنسر می‌تواند به آمار فروش قابل توجه دست پیدا کند یا خیر.
(از شما همراهان همیشگی پدال برای کیفیت پایین عکس‌ها پوزش می‌طلبیم)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 313
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 855
بازدید ماه : 13042
بازدید کل : 462756
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2